zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

De ‘100 Best Global Brands 2011’ zijn bekend

Coca-Cola voert voor het twaalfde achtereenvolgende jaar de ‘Best Global Brands’ - ranglijst van Interbrand aan en blijft daarmee het meest waardevolle merk ter wereld. Apple (acht) blijkt de sterkste stijger. Het zag zijn merkwaarde met 58 procent toenemen en maakte daarmee zijn entree in de top tien met een merkwaarde van 33,5 miljard dollar.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10