zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Europese bedrijven managen hoteluitgaven niet

Eén op de vijf Europese bedrijven heeft geen hotelprogramma. Dit betekent dat zij besparingen laten liggen in de vorm van gecontracteerde hoteltarieven. Bijna tweederde van de Europese zakenreisinkopers (63 procent) houden wel bij wat er aan ‘ancillary fees’ wordt uitgegeven (toeslagen die vliegmaatschappijen heffen voor ‘extra’s’, zoals het inchecken van een tweede koffer of catering aan boord).
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10