zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Recessie speelt online performance advertising in de kaart

Maar liefst 75 procent van de managers geeft aan de adverteeruitgaven in het online kanaal te zullen verhogen. Dat blijkt uit een enquête van Zanox-M4N onder 60 online marketing managers van diverse Europese adverteerders. Uit het Europese Adverteerdersonderzoek 2011 blijkt verder dat driekwart van de ondervraagden het online performance kanaal wenst te verstevigen ten koste van het branding kanaal.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Houten wandpanelen voor een warme en huiselijke sfeer
reacties
Bijna de helft van de Nederlanders zet vakantiegeld op spaarrekening (2) 
Hoe zorg je ervoor dat werknemers cybersecurity serieus nemen? (1) 
Een beter salaris trekt Nederlander over de streep om een carrièreswitch naar de zorg te maken (1) 
Nederland is koploper flexibel werken (1) 
Zes competenties bij veerkracht (1) 
Stijgende energieprijzen en inflatie leiden tot ernstige problemen met onbetaalde energiefacturen (1) 
Bestaan er geen talent-gerichte leiders en organisaties meer? (6) 
top10
Helft bedrijven door krappe arbeidsmarkt eerder bereid mbo’ers aan te nemen
Een op zes Nederlanders heeft financiële geheimen voor partner
Het belang van technologievaardigheid in de C-suite
Dit is waarom je de meeste vormen van MFA beter niet kunt gebruiken
Timemanagement is eigenlijk grote onzin!
Noodgedwongen een oppas van de zaak als secundaire arbeidsvoorwaarde
Weg met de werkdip: vijf tips voor meer plezier in je werk
93 procent van alle organisaties met OT-omgevingen kreeg te maken met hackers
Kwart Nederlanders wil sociale media verwijderen
Meer dan de helft van de Nederlanders voelt zich uitgeblust na werkdag
meer top 10