zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Social media voor financiële dienstverleners: wees niet te voorzichtig

Volgens recent onderzoek van ITDS Business Consultants laten verzekeraars kansen liggen op social media. Nederlandse verzekeraars zouden social media vooral defensief inzetten, zonder enige strategie. Helemaal onlogisch is het niet, de verzekeringsbranche is vrij traditioneel ingericht en is niet gewend aan de ongrijpbare stroom aan communicatie die via social media op hen afkomt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10