zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Social media voor financiële dienstverleners: wees niet te voorzichtig

Volgens recent onderzoek van ITDS Business Consultants laten verzekeraars kansen liggen op social media. Nederlandse verzekeraars zouden social media vooral defensief inzetten, zonder enige strategie. Helemaal onlogisch is het niet, de verzekeringsbranche is vrij traditioneel ingericht en is niet gewend aan de ongrijpbare stroom aan communicatie die via social media op hen afkomt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Innovaties in de houthandel: welke nieuwe technologieën en trends zijn er in de houtindustrie en wat betekenen ze voor bedrijven?
Softwareontwikkeling goedkoper en in hogere versnelling met ontwikkeling door ’leken’
Zakelijk financial leasen om verschillende redenen interessant
reacties
Hoe kunnen banken en financiële instellingen reageren op COVID-19? (2) 
Mannen en vrouwen reageren verschillend op stress (1) 
De beste banen van Nederland voor 2023 vind je in de financiële sector en ICT (1) 
Kleine consultancybedrijven niet opgewassen tegen digitale slagkracht grote spelers  (1) 
Nederlander shopt evenveel of meer online in 2023 (2) 
Gestreste Nederlander flink aan de koffie (4) 
25 procent jongeren werkt buiten kantoortijd om niet gestoord te worden  (1) 
top10