zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Verzekerden opvallend positief over claimafhandeling

Klanten van schadeverzekeraars zijn opvallend positief over de wijze waarop de eigen verzekeraar claims afhandelt. Bijna 90 procent van de klanten die een claim heeft ingediend, zegt tevreden te zijn over de claimbehandeling alsmede over de toewijzing van de claim. Relatief minder klanten zijn tevreden over de snelheid van uitbetaling (63 procent) en de hoogte van de uitkering (72 procent).
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10