zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vrouwen reageren rationeler op reclame dan mannen

Een groot reclamemisverstand rechtgezet: niet vrouwen, maar vooral mannen laten zich leiden door emoties bij aankoopbeslissingen. Vrouwen wegen de voors en tegens vaak beter en langer af, en zijn bijvoorbeeld ook eerder geneigd de tekst van een mailing of advertentie te lezen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10