zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bedrijven in Europa en VS gebruiken social media heel verschillend

Uit onderzoek van Worldcom Public Relations Group blijkt dat wereldwijd meer dan de helft (54 procent) van de business-to-business (B2B) bedrijven de uitgaven voor social media in 2011 verhogen. Dit is een goed voorteken voor Twitter, het meest populaire kanaal, dat wordt gebruikt door 85 procent van de respondenten. Twitter wordt op de voet gevolgd door Facebook (74 procent), LinkedIn (72 procent), You Tube (69 procent) en bedrijfsblogs (60 procent).
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10