zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zichtbaarheid en sales bepalen succes online reclamecampagne

Waar bureaus op dit moment het liefst inzetten op online adverteren (84 procent), zien adverteerders hun reclame nog steeds het liefst in de krant (57 procent), gevolgd door online (49 procent). Bijna de helft van de adverteerders heeft  echter moeite om het succes van hun online campagne te bepalen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10