zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Uitdagingen en gebruik van sociale media in cross-channel marketing

Selligent publiceerde het witboek ‘Social media in the cross-channel marketing strategy’. Een  gids om effectief van start te gaan met sociale media inclusief de voornaamste mogelijkheden van sociale media voor marketingspecialisten, manieren waarop ze kunnen bijdragen tot het verbeteren van de communicatie, het creëren van extra omzet en het verhogen van de klantentrouw.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10