zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Tien tips om de impact van een crisis op werknemers te beperken

Zoals de crisis in de Golf van Mexico wel bewezen heeft, kan het gebeuren dat leiders die onder druk staan een foutje maken. Hoe de leider in zo’n geval communiceert heeft niet alleen invloed op de externe perceptie van de onderneming maar ook op de werknemers – die hun werk moeten doen terwijl hun bedrijf onder vuur ligt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10