Het Handboek Zoekmachinemarketing wordt alom geprezen om zijn volledigheid, deskundigheid en praktijkgerichte oplossingen. De vierde editie is volledig geactualiseerd, zodat u volledig up-to-date bent ten aanzien van zoekmachineoptimalisatie en adverteren voor zoekmachines, Universal search en sociale media.
Dit boek leert u hoe u echt succesvol een online zoekmachinemarketingcampagne opzet. Online marketing, en met name zoekmachinemarketing, heeft zijn plek in de mediamix inmiddels bewezen. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren, maar voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines en sociale media. Bijna nog belangrijker is dat u weet wat u vooral niet moet doen.
Jongste inzichten
In deze vierde, geheel herziene uitgave zijn de jongste inzichten over Google Instant, Facebook Search, sociaal zoeken, advertentievormen, onderzoekscijfers, de effectiefste en handigste SEO- en PPC-tools en honderden nieuwe screenshots verwerkt. Tevens staat de auteur stil bij het belang van opkomende sociale media voor zoekmachinemarketing, zoals Twitter, Hyves, Facebook en LinkedIn.
Value pack
Bij dit boek ontvangt u gratis een value Pack t.w.v.€ 125,-:
- € 50,00 Google Adwords advertentietegoed
- € 75,00 korting op de tool voor zoekmachineoptimalisatie SEO Effect, www.seoeffect.com.
Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.
Bestellen
Het 'Handboek zoekmachinemarketing' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en uit voorraad leverbaar. Klik hier om het boek te bestellen.