zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Koning van de koffieautomaat

Dit ogenschijnlijk onschuldige boek gaat ervoor zorgen dat uw carrière in de lift komt en dat die lift ook nog eens de goede kant op gaat. Dankzij deze zelfhulp-doe-cursustraining wordt u de held van uw kantoor. Binnen een mum van tijd zit het gehele middenmanagement tijdens vergaderingen de uitspraak van uw naam te oefenen, durft u eindelijk toenadering te zoeken tot die aantrekkelijke collega, mag u kiezen wie er voor uw nieuwe functie wordt ontslagen en krijgt u het salaris, het huis en het nieuwste Kia-model dat u verdient.



In Koning van de koffieautomaat worden de meest voorkomende situaties op het werk behandeld en hoe u zich daaruit kunt redden dankzij spitsvondigheid, gevatte opmerkingen en een AK-47. Het boek is een pastiche op alle management- en zelfhulpboeken, maar kan de serieuze lezer ook daadwerkelijk soelaas bieden. Dit kleinood mag kortom niet ontbreken in elke bureaula, in elke aktetas of onder het hoofdkussen van elke wannabe-manager. 



Met tips en suggesties van onder meer Beau van Erven Dorens (niet afgestudeerd), Matthijs van Nieuwkerk (neemt regelmatig gesprekken af), Patrick Lodiers (bekend als voorzitter van BNN en iets met Lama's) en Mia, die van de koffie.



Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.



Bestellen

'Koning van de koffieautomaat' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en is uit voorraad leverbaar. U kunt het boek hier bestellen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10