zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Kerst zorgt voor omzetgroei webwinkels

Consumenten zullen naar verwachting 111 miljoen euro extra uitgeven op internet in aanloop naar Kerst, oftewel een extra omzet van 39 procent. Dat meldde PostNL maandag op basis van een gezamenlijk onderzoek uitgevoerd door Thuiswinkel.org, PostNL en Blauw Research.

Vorig jaar bedroeg de extra omzet voor retailers als gevolg van de kerstperiode nog 32 procent. Eerder deze maand bleek dat de omzet uit online verkopen als gevolg van Sinterklaas met 47 procent stegen op jaarbasis.

 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10