zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Stevige winstdaling Renault

Renault heeft bij een stabiele omzet de winst flink zien teruglopen in de eerste jaarhelft. De lage autoverkopen in Europa konden niet door de verkopen daarbuiten worden gecompenseerd.
Ondanks de moeilijke omstandigheden denkt CEO Carlos Ghosn op schema te liggen voor de doelstellingen voor 2012. Renault mikt op mondiale groei en een afnemende verkoop in Europa. De verkoopaantallen zullen in 2012 volgens Renault echter boven die van 2011 liggen.
Wereldwijd stijgt de vraag met 5 procent, waar dit in Europa een afname van 6 tot 7 procent zal zijn. Dit laatste is zo'n 3 procentpunt meer dan aanvankelijk gedacht, aldus Renault. Op de Franse thuismarkt voorziet Renault zelfs een afname van 10 tot 11 procent, waar eerder werd gerekend op 7 tot 8 procent daling.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10