zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Mitsubishi ASX

Geboren uit de Mitsubishi?s nieuwe strategie om zich meer te richten op normale personenauto?s dan op SUV?s maakt de ASX in de herfst van 2010 zijn opwachting. Een moeilijk moment voor de crossover om in te stappen nu de concurrentie in dit segment moordend is. Maar met nog altijd een groeiend animo voor dit soort modellen heeft het merk vertouwen in de ASX. We lichten hem uit.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10