zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Dutch Grand Prix

Oké, misschien is het 75%, want er zullen nog allerlei haken en ogen gladgestreken moeten worden. Excuses voor het enthousiasme. Maar het feit dat Liberty Media, de eigenaar van het Formule 1-circus, het woordmerk 'Formule One Dutch Grand Prix' heeft geregistreerd bij een octrooibureau wekt sterk de indruk dat er een comeback gepland staat.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10