zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zelfrijdende auto

Bij heel wat automerken kan je tegenwoordig gerust stellen dat zelfrijdende auto's een obsessie zijn. Miljarden worden erin geïnvesteerd. Want ze zijn er zeker van: het is de toekomst. Sommige automerken, zoals Opel bijvoorbeeld, willen zelfs niet meer horen dat ze auto's zullen bouwen. Ze zullen mobiliteitsoplossingen bieden. Met apps, abonnementen en zo meer. En natuurlijk auto's waarin stuurgevoel of weggedrag niet meer speelt, maar waarin de grootte van het tv-scherm het belangrijkste is. Maar is dat ook wat de consument wil?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10