zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
direct_reageren
 

Generatie Y bij uitstek geschikt voor customer service center van de toekomst

 

REAGEREN

Reageren op de reactie: "Hallo, heb zelf Customer service werk gedaan bij verschillende bedrijven. Vooral Amerikaanse bedrijv..."
 
Hiermee stuurt u rechtstreeks een e-mail naar Sam Moore. Deze reactie wordt niet op Managersonline.nl geplaatst.
 
Naam
Emailadres
URL: (niet verplicht) http://
Reactie/opmerking
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10