zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
direct_reageren
 

Tien zakelijke flirttips

 

REAGEREN

Reageren op de reactie: "Ben ik bijna 25 jaar getrouwd, moet ik weer opnieuw beginnen!..."
 
Hiermee stuurt u rechtstreeks een e-mail naar heer J.P.G.T.M Zanden. Deze reactie wordt niet op Managersonline.nl geplaatst.
 
Naam
Emailadres
URL: (niet verplicht) http://
Reactie/opmerking
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
advertorial
Hoe maak je geweldige onderwerpregels: 40 voorbeelden [white paper]
In dit white paper van Spotler vind je een verzameling van 40 onderwerpregels waar je gegarandeerd mee opvalt in de inbox van je ontvangers. Daarnaast krijg je do's en don'ts van onderwerpregels en leer je hoe je deze het beste kunt testen. Benieuwd?
Download het white paper
Lees verder
reacties
Sectorplannen Transport en Logistiek: Banenmagneet voor de sector (1) 
Kwart werknemers: 'Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie' (1) 
Top Companies waar u kunt bouwen aan uw carrière zijn bekend (1) 
Versoepeling maatregelen vertaalt zich in snelle groei van gewerkte uren bij niet-kantoorbanen  (2) 
Vermogensbeheerders moeten zich richten op klantbehoefte en risicomanagement (1) 
Kosten vermogensbeheer moeilijk te achterhalen (1) 
Finance-afdeling belangrijker geworden door coronacrisis (1) 
top10
Wachten in Zoomvergaderingen kost bijna 8. 000 euro per jaar
Van data-verzamelaar naar een data-gedreven bedrijfsmodel
Een op drie werkenden vindt baan saai
Cao-drukte in juni tekent inhaalslag
Corona zorgt voor makkelijk te benaderen maar moeilijk te werven kandidaten
Eén op de drie ongetrainde medewerkers vormt risico voor de veiligheid
Door op te komen voor LGBTQ+-inclusie ontstaan betere bedrijven en samenlevingen
Kwart werknemers: 'Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie'
Thuiswerken zorgt voor afname in complimenten over werkprestaties
Thuiswerken vermindert grip op personeelsbeleid en bedrijfscultuur
meer top 10