zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Webwinkel


Een paar eenvoudige regels voor een goed lopende webwinkel

U kunt alles wat u maar wilt (ook) online aan gaan bieden. Onthoud alleen dat internetklanten dezelfde service verwachten als wanneer ze tegenover u zouden zitten. Met deze richtlijnen biedt u die moeiteloos.

Zorg dat uw klanten vinden wat ze zoeken
Zou u ergens gaan winkelen waar de spullen totaal willekeurig gerangschikt zijn en iedere bewegwijzering ontbreekt? Natuurlijk niet! Denk daarom goed na over de inrichting van uw webwinkel en de navigatie zodat uw klanten moeiteloos (en snel!) vinden wat ze zoeken. Bied het liefst meerdere manieren om te zoeken: denk aan een overzichtelijke navigatiestructuur, het plaatsen van intuïtieve links naar verschillende productcategorieën en een zoekfunctie en zorg dat uw klanten altijd terug kunnen keren naar eerder bezochte pagina’s op uw site.
Ook uw leverings-, ruil- en betalingsvoorwaarden, contactinformatie en verzendbeleid en -kosten moeten in één oogopslag te vinden zijn.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
reacties
Waarom vinden medewerkers mij kort door de bocht? (1) 
Zoveel verdient Ferrari op elke verkochte auto (1) 
40 procent werknemers ervaart grote afstand tot baas (1) 
Hoe je je kunt vertillen aan je coachende rol (1) 
Werkgevers worstelen met gespannen arbeidsmarkt (1) 
Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal (1) 
Haastige spoed is ook in de verkoop zelden goed (4) 
top10
Leidinggevenden hebben geen idee wat personeel bezighoudt
Werkgeluk nog steeds bepaald door dezelfde factoren als 50 jaar geleden
50 procent loopt risico baan te verliezen door intelligente technologie
Hoogopgeleide medewerkers willen blijven leren
Vijf stappen om relevant te blijven in het digitale tijdperk
Ontwikkeling medewerkers topprioriteit bij Nederlandse bedrijven
Scrum Masters gezocht: aantal vacatures groeit 65 procent
'Kleine' overtreding, torenhoge autoverzekeringspremie
WiFi op vakantieparken steeds vaker voorzien van snelheidslimiet
Kwart werkgevers houdt geen rekening met werknemers tijdens hittegolf
meer top 10