zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Timemanagement


Deelt u uw tijd efficiënt in?

Hoe meer uw bedrijf groeit, hoe meer u moet doen. Helaas krijgt u er niet meteen meer tijd bij. Ondernemers moeten dan ook excellente time-managers zijn om het gevecht tegen de deadlines te winnen zonder op te branden. Hieronder een aantal tips om uw dag zo efficiënt mogelijk te vullen – met werk én ontspanning.

Deel uw dag in
Schrijf op wat u zoal doet op een dag, hoeveel tijd u besteedt aan bellen, e-mailen, onderbrekingen, werkbesprekingen en pauzes. Let op patronen: wanneer bellen de meeste klanten, wanneer krijgt u het meeste werk gedaan, wanneer zijn uw afspraken meestal? Heeft u deze informatie duidelijk, plan die momenten dan in voor die werkzaamheden en plan de rest eromheen.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10