zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Testen e-mailmarketing


Wat werkt wel en niet in e-mailmarketing?

E-mailmarketing is cyclisch. Er komt in feite nooit een einde aan de cyclus van testen, verzenden, analyseren, verbeteren en herhalen. Een van de grootste voordelen van e-mailmarketing is echter dat dit proces erg snel en goedkoop uitgevoerd kan worden.

Het doel van dat steeds opnieuw testen is erachter komen wat werkt voor UW klanten en abonnees en uw mailings daar steeds op aan te passen.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10