zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Reclameblunders


Slechte reclame kost u klanten

Het doel van reclamemaken is om zoveel mogelijk mensen te bereiken en (nieuwe) klanten te trekken. Goede reclame leidt tot succes. Slechte reclame kost alleen maar geld. Behoed u daarom voor de volgende veel gemaakte blunders.

1. Niet op uw doelgroep mikken
Richt uw campagne op uw, goed gedefinieerde, doelgroep. Te vaak is reclame te algemeen en spreekt die niet de taal van die groep. Gevolg: de campagne valt niet op en ontglipt volledig aan de aandacht van uw potentiële klanten.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Succesvol je geld beleggen? Doe het online!
reacties
IT-beslisser vindt innovatie binnen eigen organisatie te traag (1) 
Wintersport: 81 procent zet wekker zo vroeg mogelijk om files te vermijden (1) 
Te weinig perspectief voor werknemer met psychische klachten  (3) 
VCP: onbegrijpelijk dat werknemers niet vaker vast contract krijgen (1) 
Smart home markt groeit tot 1,7 miljard euro (1) 
Shell meest favoriete werkgever in 2018 (1) 
Vijf tips voor de inrichting van de werkplek van de toekomst (1) 
top10
Te weinig perspectief voor werknemer met psychische klachten
VCP: onbegrijpelijk dat werknemers niet vaker vast contract krijgen
Werk beïnvloedt privéleven negatief
Kennisontwikkeling IT’ers blijft achter door werkdruk
Innovatie als tool om medewerkers zichzelf te laten ontwikkelen
Personeelstekort? Zo haalt u nieuwe talenten binnen en behoudt u ze!
Wintersport: 81 procent zet wekker zo vroeg mogelijk om files te vermijden
Verwachte vraag naar ‘vaste’ IT’ers door financiële dienstverleners neemt af
‘Niet Haagse plannen, maar kennis en drive bepalen succes bemiddeling'
Hoe schrijft u offertes die scoren?
meer top 10