zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Klantgerichte e-mailmarketing


E-mailmarketing: goed voor klantentrouw en voor de verkopen

E-mailmarketing is goedkoop, direct en meetbaar. Komt bij dat e-mail niet meer weg te denken is uit het dagelijkse leven en iedereen vrijwel dagelijks zijn of haar e-mail checkt.

Bovendien is marketing via e-mail heel makkelijk af te stemmen op diverse doelgroepen en kan deze vorm van marketing u waardevolle klantinformatie opleveren. E-mailmarketing is verder makkelijk aan te passen als blijkt dat iets wel of niet werkt. Zakelijk gezien is e-mail geëvolueerd van promotiemedium naar middel om klantentrouw op te bouwen en te behouden. Het kan echter ook nog steeds uitstekend dienst doen om klanten binnen te halen, mits u uw campagne zeer gericht inzet. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10