zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Klantgerichte e-mailmarketing


E-mailmarketing: goed voor klantentrouw en voor de verkopen

E-mailmarketing is goedkoop, direct en meetbaar. Komt bij dat e-mail niet meer weg te denken is uit het dagelijkse leven en iedereen vrijwel dagelijks zijn of haar e-mail checkt.

Bovendien is marketing via e-mail heel makkelijk af te stemmen op diverse doelgroepen en kan deze vorm van marketing u waardevolle klantinformatie opleveren. E-mailmarketing is verder makkelijk aan te passen als blijkt dat iets wel of niet werkt. Zakelijk gezien is e-mail geëvolueerd van promotiemedium naar middel om klantentrouw op te bouwen en te behouden. Het kan echter ook nog steeds uitstekend dienst doen om klanten binnen te halen, mits u uw campagne zeer gericht inzet. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Stap over naar de cloud om op de kosten te besparen
reacties
Kwart Nederlanders wil sociale media verwijderen (1) 
Driekwart Nederlanders let dit jaar beter op financiën dan in 2022 (2) 
HR-trends voor 2023: dit staat HR-professionals te wachten (1) 
Een nieuwe taal leren, maar dan anders (4) 
Wat is er nodig voor échte duurzame en sociale impact? (3) 
De Metaverse: wat kan je er eigenlijk mee? (2) 
Helft Nederlandse werknemers last van mentale problemen, verergerd door kosten levensonderhoud (1) 
top10
Cyber- en bedrijfsschade vormen grootste dreigingen naarmate economische en energierisico's toenemen
IT-leiders voelen zich steeds vaker niet beschermd tegen cyberaanvallen en andere rampen
Dit moet er nog gebeuren in de digitale transformatie van Europa
Ondanks salariskloof krijgen mannen en vrouwen even vaak promotie
De top drie tech-trends volgens Alibaba
C-suite wil in technologie investeren om uit de recessie te komen
Europese CEO’s vol vertrouwen in vermogen om groei te realiseren
In vier stappen naar je eerste elektrische auto
Combinatie data, technologie en mensen essentieel voor stimuleren groei
Professionals treden vol vertrouwen het nieuwe arbeidsjaar tegemoet
meer top 10