zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Klantentrouw opbouwen


Bestaande klanten houden is goedkoper dan nieuwe aantrekken

De basis van succesvol zakendoen is een vaste klantenkring. 80 procent van de inkomsten van succesvolle bedrijven is immers afkomstig van twintig procent van hun klanten. Teveel bedrijven verwaarlozen die trouwe klanten en jagen alleen maar achter nieuwe aan.

Aangezien het veel meer tijd en geld kost om nieuwe klanten aan te trekken dan om bestaande te houden, zijn uw inspanningen om een trouwe klantenkring op te bouwen zeker de moeite waard. Hieronder tien manieren om dat aan te pakken.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Stap over naar de cloud om op de kosten te besparen
reacties
Kwart Nederlanders wil sociale media verwijderen (1) 
Driekwart Nederlanders let dit jaar beter op financiën dan in 2022 (2) 
HR-trends voor 2023: dit staat HR-professionals te wachten (1) 
Een nieuwe taal leren, maar dan anders (4) 
Wat is er nodig voor échte duurzame en sociale impact? (3) 
De Metaverse: wat kan je er eigenlijk mee? (2) 
Helft Nederlandse werknemers last van mentale problemen, verergerd door kosten levensonderhoud (1) 
top10
Nederland heeft behoefte aan ander leiderschap
Drie HR-tips om werknemers gemotiveerd de winterdagen door te krijgen
Combinatie data, technologie en mensen essentieel voor stimuleren groei
Technologische superioriteit is de belangrijkste onderscheidende factor voor bedrijven
Helft werkend Nederland: de term manager wordt te pas en te onpas gebruikt
Helft werknemers kiest baan op basis van werktijden, arbeidsduur en flexibele tijdsregeling
Nederlanders koplopers in thuiswerken
HEMA, Bol.com en G-Star zijn dé internationale Digital Leaders
Aantal burn-outs stijgt opnieuw
Bijna twee miljoen Nederlanders willen in het buitenland wonen én werken
meer top 10