zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Klantenservice


Zorg dat uw klanten u trouw blijven met een goede service

Denk eens terug aan uw laatste slechte aankoopervaring. Kreeg u geen antwoord op uw mail naar die webshop? Kende die winkelbediende het verschil niet eens tussen een cd-romspeler en een harde schijf? Zat u uren in de wacht met uw klacht over uw telefoonabonnement?

Slechte koopervaringen hebben bijna altijd te maken met een slechte klantenservice. Funest, want de concurrentie gaat graag in zee met uw ontevreden klant. Een goede klantenservice bieden is bovendien helemaal niet moeilijk. Met deze tips zorgt u dat uw klanten u trouw blijven.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
advertorial
Marketing Inhaak Kalender 2021 + handige tips
Met de overzichtelijke kalender van Spotler heb je in één oogopslag alle 'inhakers' voor jouw (e-mail) marketingcampagnes van 2021 in beeld. Handig voor eventgebonden acties naar klanten en nieuwsbriefabonnees! Inclusief interessante e-mail marketing tips.
Download de gratis kalender
Lees verder
Wereldwijd actief technologiebedrijf sponsort Nederlands vrouwenteam voor extreme roeirace
reacties
Ruim helft Nederlanders openhartig over salaris (1) 
Ontwikkeling e-invoicing zorgt voor toename wereldwijde B2B-commerce in 2015 (1) 
Twee op de drie Nederlanders schaamt zich voor hoesten of niezen in publieke binnenruimtes (1) 
Grote organisaties zorgen beter voor thuiswerkende werknemers (1) 
Culture fit doorslaggevend voor recruiters (1) 
Bij helft Nederlanders komt gezelschapsspel op tafel tijdens feestdagen (1) 
Kwart medewerkers sjoemelt met klokken van tijd  (1) 
top10
Twijfel is de grote vriend van excellente prestaties
Leidinggevende stimuleert werknemer niet om te leren
Eén op de drie Nederlanders wil dat werkgever niet-gevaccineerde collega weigert op kantoor
Huizenkopers wijken steeds meer uit naar Overijssel, Groningen, Flevoland en Drenthe
‘Coronastress maakt managers en bestuurders minder capabel’
‘Elke smartphonegebruiker moet profiteren van essentiële beveiligingsupdates’
In 2020 grootste cao-loonstijging in twaalf jaar
Diversificatie voor een sterke online economie
Vier aandachtsgebieden voor de CIO op weg naar een datagedreven organisatie
Succes collega vormt inspiratie om te leren
meer top 10