zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: IT-outsourcing


Uw IT buitenshuis laten beheren: wel of niet doen?

Redenen om uw IT te outsourcen zijn er genoeg. Maar zijn het ook de goede? Acht goede redenen op een rij en als toetje een absolute drogreden.

1. Beheersbare en lagere kosten
Vooral een goede reden voor bedrijven met een grote druk op de marge. Met outsourcing creëert u namelijk meer grip op uw IT-budget en bovendien sluit u verrassingen in de IT-kosten meteen uit. De financiële doorzichtigheid en voorspelbaarheid komen dus op een hoger niveau. En de kosten worden lager, u maakt immers gebruik van de schaalgrootte en specialisatie van de provider. Mocht de situatie dat toelaten dan kan er een pay per use-afspraak worden gemaakt met de leverancier. Een ideale manier om uw kosten gelijk met de omzet op te laten lopen. En belangrijker: mocht de omzet enigszins tegenvallen, dan zakken de kosten ook.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
reacties
Waarom vinden medewerkers mij kort door de bocht? (1) 
Zoveel verdient Ferrari op elke verkochte auto (1) 
40 procent werknemers ervaart grote afstand tot baas (1) 
Hoe je je kunt vertillen aan je coachende rol (1) 
Werkgevers worstelen met gespannen arbeidsmarkt (1) 
Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal (1) 
Haastige spoed is ook in de verkoop zelden goed (4) 
top10
Leidinggevenden hebben geen idee wat personeel bezighoudt
Werkgeluk nog steeds bepaald door dezelfde factoren als 50 jaar geleden
50 procent loopt risico baan te verliezen door intelligente technologie
Hoogopgeleide medewerkers willen blijven leren
Ontwikkeling medewerkers topprioriteit bij Nederlandse bedrijven
Vijf stappen om relevant te blijven in het digitale tijdperk
Meer werkenden, behalve onder jongeren
Klantervaringen steeds belangrijker voor succesvolle supply chain-strategie
'Kleine' overtreding, torenhoge autoverzekeringspremie
WiFi op vakantieparken steeds vaker voorzien van snelheidslimiet
meer top 10