Met een goed gestructureerde beoordeling haalt u het meeste uit uw personeel
U heeft al uw tijd, geld en energie in uw bedrijf gestoken. Maar... geen enkele onderneming overleeft zonder productieve, toegewijde werknemers. U heeft ze in de loop van het jaar aangestuurd, maar hebben ze uw woorden ter harte genomen? Daarover oordeelt u in het beoordelingsgesprek.
Een van de manieren om die vooruitgang te garanderen is minstens eens per jaar een beoordelingsgesprek te voeren. Hierin vertelt u uw werknemer of de doelstellingen die eerder in de functioneringsgesprekken gesteld zijn, in uw ogen behaald zijn. Geen makkelijke gesprekken, maar met onderstaande tips slaat u zich er perfect doorheen.
In dit white paper / Plan van Aanpak legt Spotler uit hoe je 1) je doelen en doelgroepen in kaart brengt, 2) met welke middelen je je doelen en doelgroepen bereikt en 3) wie het uitvoert en wanneer. Download het handige document, inclusief checklist. Download het Plan van Aanpak