zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
checklists
 

Checklist: Aftersales


Stop met verkopen zodra u uw handtekening binnen heeft

Dus u denkt dat de koop rond is zodra uw klant het contract getekend heeft? Fout! Zelfs na het afsluiten van de order, is er nog van alles dat mis kan gaan. Val niet in deze beruchte aftersales-kuilen.

1. Laat los zodra de koop gesloten is
Heeft de klant ‘ja’ gezegd, stop dan met verkopen. Draag niet nog meer argumenten aan. De kans is namelijk levensgroot dat uw klant het argument als een nadeel beschouwt. Hij kan gaan twijfelen of wil ‘er toch nog even over nadenken’ en dan bent u terug bij af.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Zo verkort je de reistijd naar je werk
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Search advertising blijft ongekend populair  (2) 
Werknemer met 9-5 mentaliteit het meest gelukkig (1) 
Werknemers vinden zichzelf beter dan collega’s (1) 
Hoe moeten we leiding geven aan Generatie Y en Millenials? (1) 
Industrie moet keuzes maken en aan de slag met digitalisering (1) 
De meest voorkomende fraudemethodes bij mobiel betalen (2) 
Snelgroeiende zakelijke dienstverleners investeren meer in marketing (1) 
top10
Waarom een bezoek aan de psycholoog niet voldoende is bij een burn-out
Werknemer met 9-5 mentaliteit het meest gelukkig
Helft werknemers gestrest door verandering in organisatie
Werknemers vinden zichzelf beter dan collega’s
Met deze vijf stappen laat u datavisualisatie werken voor uw hele organisatie
Hoe moeten we leiding geven aan Generatie Y en Millenials?
Zes vuistregels om de regie te nemen over uw digitale transformatie
Twintig- tot 45-jarigen meest kwetsbaar voor financiële schokken
Nederlandse werknemers minst geneigd te spijbelen
IT-afdeling vindt het moeilijk om aan hoge verwachtingen van bedrijf te voldoen
meer top 10