zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

De klant is koningin

 

29 januari 2006 - Hoe kunnen bedrijven, vaak geleid door mannen, hun vrouwelijke klanten begrijpen? Volgens Diana Jaffé moeten ze radicaal anders gaan denken. In De klant is koningin maakt ze korte metten met aloude clichés en laat zien hoe bedrijven product, prijs, distributie en communicatie kunnen invullen om vrouwen als klant te winnen en te behouden.

Top-10


Vrouwen hebben een verborgen economische macht:

- ze zijn hoog opgeleid en verdienen meer dan ooit
- ze zijn zelfstandig en consumeren graag en veel
- ze kopen voor zichzelf en hun gezin
- ze beslissen over aankopen
- ze beschikken niet alleen over hun eigen geld, maar ook over dat van hun partner

Veel bedrijven nemen vrouwen als klant niet serieus. Aangezien zij de meeste koopbeslissingen nemen, is dat een groot gemis. Dit marketingboek biedt oplossingen om dat te voorkomen.

Bestellen
'De klant is koningin' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en is uit voorraad leverbaar. U kunt het boek hier bestellen.

Top-5 per vakgebied
Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.

 
 Doorsturen

 
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10