29 januari 2006 -
Hoe kunnen bedrijven, vaak geleid door mannen, hun vrouwelijke klanten begrijpen? Volgens Diana Jaffé moeten ze radicaal anders gaan denken. In De klant is koningin maakt ze korte metten met aloude clichés en laat zien hoe bedrijven product, prijs, distributie en communicatie kunnen invullen om vrouwen als klant te winnen en te behouden.
Top-10
Vrouwen hebben een verborgen economische macht:
- ze zijn hoog opgeleid en verdienen meer dan ooit - ze zijn zelfstandig en consumeren graag en veel - ze kopen voor zichzelf en hun gezin - ze beslissen over aankopen - ze beschikken niet alleen over hun eigen geld, maar ook over dat van hun partner
Veel bedrijven nemen vrouwen als klant niet serieus. Aangezien zij de meeste koopbeslissingen nemen, is dat een groot gemis. Dit marketingboek biedt oplossingen om dat te voorkomen.
Bestellen 'De klant is koningin' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en is uit voorraad leverbaar. U kunt het boek hier bestellen.
Top-5 per vakgebied Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.