zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Hoe word ik een goede coach?

 

30 januari 2005 - Met Hoe word ik een goede coach? leert u hoe u uzelf kunt ontwikkelen tot een professionele coach. In heldere en begrijpelijke taal wordt uiteengezet wat de achtergrond en het doel van coaching zijn, en wat de principes, houding en vaardigheden zijn die u nodig heeft om een effectieve coach te worden.

Praktijkgericht


Het boek is gebaseerd op recente ontwikkelingen in de arbeidspsychologie, maar sterk praktijkgericht; er wordt onder meer uitgebreid aandacht besteed aan valkuilen en weerstanden die bij coaching kunnen optreden. Na het lezen van dit boek zult u merken dat u met meer vertrouwen kunt coachen, dat uw coaching effectief wordt en dat het plezier in het (samen)werken zal toenemen.

Leidinggevenden
Hoewel dit boek primair geschreven is voor leidinggevenden, is het daarnaast geschikt voor iedereen die wil leren hoe hij anderen kan ondersteunen en inspireren tot het bereiken van persoonlijke doelen. Brouwers en Bloemers rekenen daarbij radicaal af met traditionele managementrollen en -principes: coachen is vooral zich dienstbaar willen opstellen en vertrouwen durven hebben in anderen.

Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.

Boeken bestellen
'Hoe word ik een goede coach?' is verkrijbbaar bij Managersonline.nl en is uit voorraad leverbaar. U kunt deze bestellen door hier te klikken. Betaling vindt achteraf plaats per acceptgiro. Meer boeken vindt u via de boekensectie van deze site. Via de zoekfunctie kunt u bladeren in meer dan 4.000 titels op elk vakgebied.

Top-5 per vakgebied
Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.

 
 Doorsturen

 
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10