zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Wat straalt uw visitekaartje uit?

Door: Phil H. Kleingeld
 
Heeft u wel eens aan anderen durven vragen wat ze van uw visitekaartje vinden? U vindt het zelf natuurlijk vast heel mooi en functioneel want anders liep u er niet mee rond, maar zo’n kaartje maakt u natuurlijk niet voor uzelf maar voor anderen.

Kaartjes
Visitekaartjes zijn al heel oud en werden in verschillende vormen al in de middeleeuwen gebruikt; denkt u maar eens aan de lakzegels. Een opvallend groot visitekaartje was het schild. Eerst gaf men met strepen aan, en later met allerlei voorstellingen, wie men was. Ook kleding deed en doet nog steeds dienst als visitekaartje. De drager laat zien wie men is en waar men voor staat; of het nu een uniform is of haute couture.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
reacties
De vier belangrijkste betaaltrends om naar uit te kijken in 2020 (1) 
Meer productiviteit in minder tijd (2) 
Europese markt overspoeld met nepartikelen (2) 
Arbeidsmarkt onverminderd goed (1) 
Angst voor baanverlies leidt tot slapeloze nachten (1) 
Meerderheid werknemers denkt dat technologie hun werkervaring verbetert (1) 
Leiderschap in de digitale economie is een vak apart (3) 
top10
Hoe leuk moet je elkaar vinden om een goed team te zijn?
Aantal leaseregistraties opnieuw gestegen in 2019
De afwezige directeur: een op de vijf medewerkers heeft geen contact met CEO
Meer productiviteit in minder tijd
Leidinggevende is voorstander van zelfsturende teams
Leeftijd grootste obstakel voor Nederlanders in loopbaan
89 procent van de werknemers positief over eHealthoplossingen
Nederlandse bedrijven potten winst op
Het toekomstbeeld van de commerciële printbranche en labelprintmarkt
De ervaringsrevolutie: we willen niet alleen kijken, maar ook participeren
meer top 10