zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Tuin is steeds vaker verlengstuk van woonkamer

29 september 2010 - Consumenten zien de tuin steeds vaker als het verlengstuk van de woonkamer. Er wordt meer uitgegeven aan luxe tuinmeubelen (+5%), buitenkeukens (+9%) en terrasverwarmers (+20%). In de uitgaven van niet-levende tuinartikelen nemen de tuinmeubelen een eerste positie in met ruim 42% van alle uitgaven, zo blijkt uit het rapport ` Van binnen- naar buitenleven`, van Annalise. In het rapport staan de marktveranderingen binnen de belangrijkste productgroepen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   3 reacties
 

 
reacties
 
Herwijnen  |   | 
27-08-2014
 | 
14:21 uur
Dat de uitgaven aan de tuin van stijgen kan ik me goed in vinden. In mijn ervaring vinden mensen hun tuin van meer belang dan voorheen. De laatste jaren is het aantal opdrachten voor tuinonderhoud maar vooral tuinontwerp sterk gestegen bij ons familiebedrijf. Klanten geven aan meer aandacht aan hun tuin te besteden dan voorheen, wellicht door de opbloeiende economie?
Ria Wanrooij  |   | 
5-03-2015
 | 
11:17 uur
Grappig om dit te lezen. Laatst kwam juist in het nieuws dat in 2014 mensen meer scheiding ondervonden tussen huis en tuin.
Roelof  |   | 
17-02-2021
 | 
09:09 uur
Met name in deze coronatijden gaan mensen hun geld besteden aan huis en tuin in plaats van vakantie en reizen. Dit zorgt voor een koopexplosie in de branche, grotendeels online.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10