zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Feedback is niet altijd positief

30 maart 2011 - Feedback heeft niet altijd positieve gevolgen voor werkprestatie en werkbeleving, zo blijkt uit onderzoek van Paul Jansen, hoogleraar Bedrijfspsychologie aan de VU Amsterdam. Volgens Jansen is zeer specifieke feedback bijvoorbeeld niet bevorderlijk voor leren.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Eva | Leidinggeven  |   | 
14-10-2011
 | 
12:13 uur
Als leidinggevende is feedback geven en krijgen noodzakelijk om de bedrijfsorganisatie alert te houden. Dat die feedback niet altijd voor de leidinggevende een verbetering inhoud voor het bedrijf is begrijpelijk. Maar zonder feedback heeft men helemaal geen mogelijkheid om bij te sturen, en dat is desastreuser.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10