zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Buzz marketing

'Buzzmarketing' is de meest effectieve en goedkoopste manier om de naam van uw product op ieders lippen te krijgen en van potentiële klanten betalende klanten te maken. Maar hoe zorg je voor buzz? In Buzzmarketing onthullen drie van 's werelds beroemdste 'buzzbouwers' de succesvolle formules die zij hebben bedacht voor onder andere America Online en Nintendo. De auteurs bespreken niet alleen de theorie, ze laten u zien hoe buzzmarketing werkt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10