zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Timemanagement in 12 stappen

Tijd is momenteel schaarser dan geld, maar wat is tijd eigenlijk? Tijd is emotie en dat betekent dat u veel meer kunt doen dan u ooit voor mogelijk heeft gehouden. Time management in 12 stappen van Robert Bakker bestaat uit twee delen. Deel 1 gaat over het verhogen van de persoonlijke productiviteit. Verder wordt ingegaan op tijdzuigers, stoorzenders en discipline. Om direct tijd te besparen biedt dit deel een top tien van tijdtechnieken. In Deel 2 wordt een meer moderne variant van time management behandeld: het zelfmanagement.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10