zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Het marketingplan stap voor stap

 

14 december 2003 - Boeken over marketing gaan vaak alleen over de indeling van marketingplannen of behandelen marketingplannen slechts in algemene zin. Vaak wordt niet uitgelegd hoe u een gedegen marketingplan kunt opstellen en laat dit nu precies zijn wat in de praktijk vaak nodig is. Het marketingplan van Marian Burk Wood is een how-to-do boek dat stap voor stap helpt bij het opstellen van een marketingplan.

Het boek biedt:

  • Recente voorbeelden uit het echte zakenleven, ter illustratie van de belangrijkste concepten;

  • Een stapsgewijze beschrijving van het volledige planningsproces
  • Voorbeelden van marketingplannen
  • Veel verwijzingen naar informatiebronnen op internet
Stand-alone of supplement
Het boek kan gebruikt worden als stand-alone boek maar ook als supplement bij bijvoorbeeld Kotlers 'Principes van de marketing'. Klik

 
 Doorsturen

 
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10