23 november 2003 -
Plezier in het werk leidt tot betere bedrijfsresultaten. Dat laten meerdere succesvolle bedrijven zien. Maar een eenzijdige focus op oppervlakkige 'fun' is verwoestend voor tevreden klanten en goede resultaten. Dat hebben we na de internethype ook kunnen constateren. Plezier & prestatie laat managers zien hoe plezier in het werk en het behalen van resultaten elkaar kunnen versterken, ook in slechte tijden.
Centraal staat een concept dat door de auteurs 'pleziermanagement' wordt genoemd: het managen van werkplezier met het oog op tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten.
Succesvolle, mensgerichte organisatie Het doel van dit boek is dan ook managers te overtuigen, inzicht te geven en te inspireren om handen en voeten te geven aan succesvolle mensgerichte organisaties, waarbij het gat tussen potentie en performance van de mensen in de organisatie gedicht wordt. Klik hier voor de inhoudsopgave.
Boeken bestellen 'Plezier & prestatie' is verkrijbbaar bij Managersonline.nl. Het is uit voorraad leverbaar. U kunt het bestellen door hier te klikken. Betaling vindt achteraf plaats per acceptgiro. Meer boeken vindt u via de boekensectie van deze site. Via de zoekfunctie kunt u bladeren in meer dan 4.000 titels op elk vakgebied.
Top-5 per vakgebied Dagelijks de top-5 per vakgebied Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.