9 november 2003 -
Uitvoeren is niet iets wat u delegeert om u daarna aan 'grote' zaken te wijden, maar dient juist tot de kern van uw strategie, uw doelen en uw bedrijfscultuur te behoren. In De kunst om dingen gedaan te krijgen laten Larry Bossidy en Ram Charan zien welke prioriteiten managers moeten stellen om waar te maken wat ze beloven. Drie processen staan daarbij centraal: strategie, mensen en organisatie. Nieuw in dit boek is de wijze waarop de auteurs deze processen met elkaar verbinden.
Het resultaat van hun aanpak is een bedrijf waar management en werknemers één ding uitdragen: waarmaken wat u beloofd hebt.
Inhoudsopgave Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave van dit boek.
Boeken bestellen 'De kunst om dingen gedaan te krijgen' is verkrijbbaar bij Managersonline.nl. Het is uit voorraad leverbaar. U kunt het bestellen door hier te klikken. Betaling vindt achteraf plaats per acceptgiro. Meer boeken vindt u via de boekensectie van deze site. Via de zoekfunctie kunt u bladeren in meer dan 4.000 titels op elk vakgebied.
Top-5 per vakgebied Dagelijks de top-5 per vakgebied Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.