zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

De site van Business Class is net als het programma

 

30 september 2001 - Sinds enkele weken is het praatprogramma Business Class van Harry Mens weer op de televisie. Over de makelaar uit Lisse heeft iedereen wel een mening. Of je loopt met hem weg, of je vindt hem maar niks. Het lijkt de zakenman niet veel uit te maken, hij gaat stug door met zijn televisieprogramma. En dat laatste doet hij met succes.

Niet alleen weet hij prominente gasten in zijn programma te krijgen (zoals Aholdtopman Cees van der Hoeven en VVD-prominent Hans Wiegel), maar ook weet hij -zoals het een echte ondernemer betaamt- zelf de reclameblokken rond het programma te verkopen.



De website van het programma straalt dezelfde sfeer uit als het programma. Dat is knap gedaan door de websitebouwers en redactie van Motion Container. Op de site komen bekende namen uit het programma terug, zoals de politicus in spe Pim Fortuyn (die zijn voormalige Elsevier-column nu wekelijks verspreidt via de Business-Classnieuwsbief) en financieel analist André van Eerden.

Klik hier voor de website en hier om u op te geven voor de nieuwsbrief van Business Class. U krijgt dan wekelijks de column van Pim Fortuyn in uw emailbox alsmede een aankondiging van de onderwerpen in het programma.

 
 Doorsturen

 
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10