5 maart 2006 -
Adverteren bij zoekmachines heeft een grote toekomst voor zich. Het is gemakkelijk, snel, relatief goedkoop en goed te budgetteren. Bovendien kun je bij geen ander medium zo precies vaststellen of een advertentiecampagne loont. Gebrek aan kennis en koudwatervrees staan een echte doorbraak echter nog in de weg.
Google Adwords
Omdat Google voor de meeste mensen de eerste informatiebron is, wordt deze site steeds relevanter. Journalist Fred van der Molen wijdt de marketeer met Scoren met Google: zoekmachinemarketing AdWords op uiterst begrijpelijke wijze in de wereld van Google AdWords, het marktleidende programma voor zoekmachineadvertenties, in. Wie zijn 'vijf stappen' volgt, weet binnen een uur genoeg van advertentiegroepen, doorklikratio's, kosten-per-klik, maximale dagbudgetten en het bieden op trefwoorden om zelf een online advertentiecampagne te starten. De overige hoofdstukken bevatten een keur aan tips en trucs om campagnes te optimaliseren én meer klanten naar de eigen site te leiden.
Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.
Bestellen 'Scoren met Google: zoekmachinemarketing AdWords' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en is uit voorraad leverbaar. U kunt het boek hier bestellen.
Top-5 per vakgebied Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.