5 juni 2005 -
Waarom mislukken verander processen in organisaties steeds weer? Waarom leiden teamdiscussies bijna nooit tot acties? Waarom worden goede voornemens zo zelden uitgevoerd? Ligt dat niet voor een deel aan de 'saboteurs', die we allemaal in onszelf herkennen en die in alle organisaties voorkomen?
De saboteur is het deel van ons dat elke verandering schuwt, het liefst alles laat zoals het is en allerlei tactieken aanwendt om niet te hoeven doen wat gedaan moet worden.
Trucs en technieken Dit boek legt op humoristische wijze de vinger op de zere plek. Het behandelt alle trucs en technieken van de saboteur, maar geeft ook inzicht in zijn motieven en biedt managers de middelen om saboteurs te herkennen, te begrijpen en hun gedrag om te buigen tot positieve actie.
Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.
Boeken bestellen 'Saboteurs' is verkrijbbaar bij Managersonline.nl en is uit voorraad leverbaar. U kunt deze bestellen door hier te klikken. Betaling vindt achteraf plaats per acceptgiro. Meer boeken vindt u via de boekensectie van deze site. Via de zoekfunctie kunt u bladeren in meer dan 6.000 titels op elk vakgebied.
Top-5 per vakgebied Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.