zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Buzz marketing

 

1 augustus 2004 - 'Buzzmarketing' is de meest effectieve en goedkoopste manier om de naam van uw product op ieders lippen te krijgen en van potentiële klanten betalende klanten te maken. Maar hoe zorg je voor buzz? In Buzzmarketing onthullen drie van 's werelds beroemdste 'buzzbouwers' de succesvolle formules die zij hebben bedacht voor onder andere America Online en Nintendo. De auteurs bespreken niet alleen de theorie, ze laten u zien hoe buzzmarketing werkt.

Hoe werkt het?


Ze laten zien hoe u Alfa's en Bijen onderscheidt, de invloedrijke individuen die er voor zorgen dat uw boodschap verspreid wordt. Ze laten zien hoe u de illusie van spontaniteit kunt creëren, hoe u gebruik kunt maken van bestaande netwerken om uw boodschap uit te dragen en hoe u de dialoog kunt managen op een manier die ervoor zorgt dat consumenten het werk voor u doen.

Klik

 
 Doorsturen

 
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10