zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Blogs topprioriteit voor communicatiemanagers

Blogs worden steeds meer topprioriteit voor grote ondernemingen in Nederland. Bijna iedereen ziet ook de potentiële impact die blogs kunnen hebben op hun organisatie. Dat blijkt uit een onderzoek dat public relationsadviesbureau Porter Novelli heeft uitgevoerd onder de communicatiemanagers van 50 grote ondernemingen en organisaties in Nederland naar de awareness en het gevoerde beleid op het punt van blogging.

Toch is lang nog niet iedere communicatiemanager actief bezig met weblogs. Concreet beleid ten aanzien van zowel de monitoring van blogs als het zelf pro-actief inzetten van weblogs als corporate communicatie- instrument ontbreekt nog in de meeste gevallen. De praktijk maakt duidelijk dat er honger is naar kennis en ervaring en dat blogging een van de belangrijke aandachtspunten is voor de communicatiepraktijk van de communicatiemanagers.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10