zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
seminars
 

De dirty tricks van het onderhandelen

18 augustus 2014 -



Polderen is leuk … maar uiteindelijk wil iedereen toch gewoon zijn zin krijgen.

Onderhandelen volgens het boekje: win-win
Als u de -meeste- boeken moet geloven, is onderhandelen een prachtig harmonieus spel. Een spel van complementaire belangen, dialoog, transparantie, win-win en ander sociaal wenselijk gebrabbel. U vraagt zich af: hebben die mensen wel eens een echte onderhandeling gevoerd?

Onderhandelen in het écht: IK win
De praktijk ziet er heel anders uit: selectieve informatieverstrekking, psychologische trucs, dreigementen, manipulaties zijn aan de orde van de dag. Soms gemaskeerd in schaapskleren, maar soms ook keihard met het mes op tafel gebracht. Gezamenlijk belang wordt pas belangrijk als het eigen belang is zekergesteld.

 Na dit seminar bent u elke onderhandeling de baas!

AANMELDEN

Datum: 20 november 2014
Locatie:Pakhuis de Zwijger, Amsterdam
Prijs: € 995,- (excl. btw)
Meer info: download brochure (nog niet beschikbaar)

Bekijk hier alvast een video uit het seminar!

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
reacties
Waarom vinden medewerkers mij kort door de bocht? (1) 
Zoveel verdient Ferrari op elke verkochte auto (1) 
40 procent werknemers ervaart grote afstand tot baas (1) 
Hoe je je kunt vertillen aan je coachende rol (1) 
Werkgevers worstelen met gespannen arbeidsmarkt (1) 
Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal (1) 
Haastige spoed is ook in de verkoop zelden goed (4) 
top10
Leidinggevenden hebben geen idee wat personeel bezighoudt
Werkgeluk nog steeds bepaald door dezelfde factoren als 50 jaar geleden
50 procent loopt risico baan te verliezen door intelligente technologie
Hoogopgeleide medewerkers willen blijven leren
Ontwikkeling medewerkers topprioriteit bij Nederlandse bedrijven
Vijf stappen om relevant te blijven in het digitale tijdperk
Meer werkenden, behalve onder jongeren
Klantervaringen steeds belangrijker voor succesvolle supply chain-strategie
'Kleine' overtreding, torenhoge autoverzekeringspremie
WiFi op vakantieparken steeds vaker voorzien van snelheidslimiet
meer top 10