zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
seminars
 

Hoe krijg ik mijn zin?

20 april 2014 - Uw kantoor is één grote verbale arena. In (vergader)kamertjes vinden voortdurend kleine en grote verbale worstelingen plaats. Er wordt gestreden om prioriteit van de directie, om de gunst van de klant of om schaars budget. De belangen zijn groot!



 



Retorische intelligentie
Wie stelt zijn belang het beste veilig? Dat zijn mensen die retorisch begaafd zijn. Die weten hoe je de ander overtuigt. Hoe je een besluit afdwingt. Hoe je een tegenstander in een verbale houdgreep neemt.

Vergeten specialisme!
Het is eigenlijk bizar dat zo weinig mensen zichzelf trainen in de finesses van het argumenteren en debatteren. Want daar is meteen winst te halen! Hoewel ‘debatteren’ vooral associaties oproept met een Haagse Kaasstolp, zijn de technieken van goede debaters toepasbaar in elk gesprek en elke vergadering.

 Op les bij de wereldkampioen
Op 11 juni leidt wereldkampioen debatteren Sharon Kroes u rond in de slimme, sluwe en snode manieren om uw zin te krijgen. Zijn gereedschapskist zit tjokvol technieken om uw gelijk te halen. Sneller, vaker en gemakkelijker.


Dit seminar is geweest

Datum: 11 juni 2014
Locatie: EYE Amsterdam
Prijs: € 995,- (excl. btw)
Meer info: download brochure

Bekijk hier alvast een video met een tip uit het seminar.


 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10