zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Vergroot uw rendement in 2019 door reviews op NederlandReview Review marketing

19 maart 2019 - De inhoud van dit persbericht is niet afkomstig van de redactie van Managersonline.nl en derhalve niet journalistiek getoetst.

Bent u benieuwd wat klanten en consumenten van uw bedrijf, dienst of product vinden? En wilt u kijken op welke manier u meer rendement uit uw bedrijf kunt halen? Dan kan NederlandReview u helpen om te kijken hoe uw online reputatie eruit ziet en waar de verbeterpunten zouden kunnen zitten. Wij vertellen u graag op wat voor een manier de reviews en ervaringen op NederlandReview u en uw bedrijf hierbij kunnen helpen en hoe u via hen hoog geplaatst wordt op Google.

Reviews trekken consumenten aan


Klanten horen graag wat anderen over een woonwinkel of beleggingsmaatschappij te zeggen hebben. Mochten zij veel goede dingen over uw bedrijf lezen, dan zullen zij eerder geneigd zijn een dienst af te nemen of zich aan te melden voor een datingsite. Veel positieve reviews kunnen er daarom voor zorgen dat mensen met meer vertrouwen uw kleding of babyspullen zullen kopen. Uiteindelijk zal het uw bedrijf dus meer klanten bezorgen. Het is daarna de kunst om de klanten en cliënten tevreden te houden zodat zij nog eens terug zullen komen en een positieve review achterlaten.

Zoeken op NederlandReview
Op NederlandReview kunnen consumenten op twee manieren bij uw bedrijf uitkomen. Misschien hebben zij al eens van uw bedrijf gehoord en zoeken ze gericht reviews over uw restaurant of hotel. Het kan ook zijn dat ze tussen de (sub)categorieën gewoon een goed reisbureau zoeken en toevallig bij het uwe uitkomen omdat die van andere consumenten hoge cijfers en goede aantekeningen krijgt. Ervaringen van andere klanten brengen dan uw bedrijf bij nieuwe klanten onder de aandacht.

Mening van klanten horen
Zelf kunt u deze reviews natuurlijk ook lezen. Op die manier kunt u erachter komen wat klanten van uw bedrijf vinden. U zult dan ontdekken wat klanten nog als verbeterpunten voor uw zorgverzekering of autoverzekering aan te merken hebben. Die kunt u meenemen als u verbeteringen in uw bedrijf wilt aanbrengen en het rendement van het bedrijf wilt vergroten. Tevreden klanten zorgen immers voor meer omzet en nieuwe klanten.

Zoeken op Google
Wat is één van de eerste dingen die mensen doen als ze een kledingwinkel of andere webwinkel zoeken? Bij veel mensen is dit online gaan en Google afzoeken naar verschillende webshops of modewinkels. Hetzelfde geldt voor het zoeken van een verzekeringsmaatschappij, tuinman, energiebedrijf of datingsite. Via reviews komen ze dan bij u uit. Maar reviews kunnen nog veel meer doen. Allereerst vergroot het herhaaldelijk noemen van uw bedrijfsnaam op een andere pagina dan uw eigen pagina de SEO (Search Engine Optimization) van uw bedrijf. Google zal uw bedrijf dan hoger op de lijst met zoekresultaten plaatsen die de consument na een zoekopdracht ziet. Verder bevatten reviews vaak zoektermen. Als deze zoektermen op verschillende plekken gelinkt wordt aan uw bedrijf dan vergroot dit ook weer de kans dat zoekresultaten naar uw softwareoplossing of spaarbank leiden. Uiteraard trekt dit ook weer nieuwe klanten.

Wilt u graag zelf een bedrijfspagina aanvragen bij NederlandReview? Kijk dan hier op de webpagina voor bedrijven.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10