zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
nieuws
 

Consultative Selling maakt u future-proof bij disruptie

22 juli 2019 -  De wens iets geweldigs te betekenen voor uw huidige en toekomstige klanten ligt aan de basis van succes. Chris Loos, partner en sales trainer bij Excellent Commerciele Training vertelt.
 Lees verder...   Reageer
 

Tekort aan advocaten: hoe houden we de advocatuur toekomstbestendig?

22 juli 2019 -  Steeds meer advocaten kiezen voor een overstap van de advocatuur naar een juristenfunctie binnen het bedrijfsleven. Dit zorgt voor toenemende druk onder traditionele advocatenkantoren, die de laatste jaren in een hevige strijd om talent verwikkeld zijn geraakt.
 Lees verder...   Reageer
 

Nederlanders niet op de hoogte van voorwaarden autoverzekering

22 juli 2019 -  Automobilisten betalen maandelijks een flinke premie om verzekerd de weg op te gaan. Hoewel de hoogte van de premie sterk kan stijgen of dalen als er iets verandert in de situatie van de verzekerde.
 Lees verder...   Reageer
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties (1 reacties)
FinanciŽle dienstverleners kwetsbaarder voor storingen door certificaten
Vier tips voor een relaxte (digitale) zomer
 
weblog
 

Geef mensen een reden om positief op uw ideeŽn te reageren

Door: Michel Hoetmer, 18 juli 2019, 15:23 uur
Woorden hebben invloed op ons gedrag. Uiteraard kent u het verschil tussen een halfleeg- en halfvol glas. Halfleeg duidt op pessimisme en halfvol op optimisme. Op die manier kunt u uw eigen gedrag tot op zekere hoogte beïnvloeden met de interne dialoog in uw hoofd. 
Minder bekend is dat u met woorden ook het gedrag van anderen kunt sturen. Wanneer u uw  woorden zorgvuldig kiest kunt u er kleine wondertjes mee verrichten.
  Lees verder...      Reageer
De klant is koning, ook als u op vakantie gaat
Wat leert Maarten van der Weijden ons over doelen stellen? (1 reactie)
Spreekcoherentie: Spreek in het ritme van alles dat leeft
 
artikelen
 

Tien excuses bij het aanhoren van klachten

Door: Frank van Marwijk, 7 juli 2019
Het is onprettig om een klacht te krijgen en daarom willen we er liefst zo snel mogelijk vanaf zijn. In plaats dat we er ons ervoor openstellen, schieten we in de weerstand. We luisteren maar half, ontkennen of bagatelliseren de klacht of proberen die af te wimpelen. We vinden het ook moeilijk om verantwoordelijkheid te nemen en kaatsen die zelfs soms terug op de klager zelf.
  Lees verder...      2 reacties
Vier manieren om verantwoordelijkheid te delen
Veerkracht bij zwaar weer en obstakels
Vijf vragen die doel-denken veranderen
 

Hoe betrek ik medewerkers in groeitijden?

Door: Asha Kalijan 7 juli 2019
"Als manager worstel ik met mijn team. We acteren in een dynamische omgeving, waar snelheid het verschil maakt. Mijn afdeling richt zich op duurzaamheid.Ik heb een goed team, maar er is ook spanning onderling, waarschijnlijk door de sterke groei en verandering die we ondergaan. Een zwak punt in alle snelheid is om iedereen te betrekken bij de groei. Hoe verbeter ik dit punt?"
  Lees verder...      Reageer
Waarom lukt die digitale veranderingsslag niet?
Hoe houden wij specialisten binnen de organisatie?
Hoe pas ik me minder aan in het leiding geven?
 
autonieuws
 

Na foto's en video's, nu een leerparty: Bentley Flying Spur voert spanning op

16 mei 2019 - Een tijdje terug liet Bentley al een mysterieuze silhouetfoto van de nieuwe Flying Spur zien. Daarnaast kwamen we een heftige video tegen. Nu worden we weer lekker gemaakt met spannende leerdetails uit het interieur ...
 Lees verder...   Reageer
 

Volkswagen Polo en Golf TGI met derde aardgastank voor grotere actieradius

16 mei 2019 - Er zijn inmiddels 150 tankstations in Nederland waar je aardgas kan tanken. Dus worden auto's op CNG (Compressed Natural Gas) zeker een alternatief. Volkswagen introduceert daarom drie nieuwe TGI-uitvoeringen, van de Polo, Golf en Golf Variant.
 Lees verder...   Reageer
 
advertorial
Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
Lees verder
Een zakelijke lening afsluiten bij de bank? Bereid u goed voor
Last van ongedierte in en rondom het bedrijfspand? Deze maatregelen kun je treffen!
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties (1) 
Wat leert Maarten van der Weijden ons over doelen stellen? (1) 
Tien excuses bij het aanhoren van klachten (2) 
Hoog tijd om aan de slag te gaan met het Klimaatakkoord (1) 
Vijf tips om customer feedback van vijfsterrenkwaliteit te krijgen (1) 
De kracht van stilte (1) 
Kan IT de populariteit van Virtual Reality bijhouden?  (2) 
top10
Nederlandse bedrijven minst flexibel in werktijden werknemer
Geef mensen een reden om positief op uw ideeŽn te reageren
De veranderingen op het werk van de afgelopen tien jaar
Aantal nieuwe caoís zeer laag
Te weinig loon voor ťťn op de vijf werkenden
1,2 miljoen Nederlandse huizen slim beveiligd
Explosieve toename Emotet malware
Kwaliteit bestuursverslag laat te wensen over
Nederlandse bedrijven lopen achter in het implementeren van opkomende technologieŽn
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties
meer top 10