zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
autonieuws
 

Nieuwe Mazda3 debuteert op Tokyo Motor Show

 

10 oktober 2017 - Mazda laat haar thuisshow, de Tokyo Motor Show, allesbehalve ongemerkt voorbijgaan. De nieuwe Mazda3 zal er namelijk zijn werelddebuut beleven. En het Japanse merk presenteert er meer nieuws.

De huidige Mazda3 draait inmiddels zo'n 4,5 jaar mee. Nog niet bijster lang en daarmee in de regel nog niet rijp voor een opvolger. Echter je weet: bij de CX-5 was Mazda er ook vroeg bij met een nieuwe generatie. Anderzijds betreft de te onthullen hatchback (Mazda neemt de naam Mazda3 nog niet letterlijk in de mond) nog een conceptcar. Een voorproefje dus. Tegen de tijd dat de auto echt klaar is, heeft de huidige Mazda3 waarschijnlijk vijf kaarsjes uitgeblazen.



Volgende designtaal
De Mazda3 Concept (zoals wij 'm maar eventjes noemen voor het gemak) is de belangrijkste studie die Mazda naar Tokyo meeneemt maar niet de enige. Een tweede concept, een vierdeurs coupé-achtig model in de geest van de RX Vision, zal de volgende evolutie van Mazda's designtaal Kodo aangeven. We zijn benieuwd.De Tokyo Motor Show opent de deuren op 25 en 26 oktober voor de media en daarna het grote publiek. Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com.

 
 Doorsturen   Reageer

 

Laatste autonieuws

  Super Golf-GTI (290 pk) komt naar Nederland
  BMW: 'Nieuwe 3-serie wordt weer een echte rijdersauto'
  Studie: Ferrari pakt riant jaarsalaris op elke verkochte auto
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Waarom vinden medewerkers mij kort door de bocht? (1) 
Zoveel verdient Ferrari op elke verkochte auto (1) 
40 procent werknemers ervaart grote afstand tot baas (1) 
Hoe je je kunt vertillen aan je coachende rol (1) 
Werkgevers worstelen met gespannen arbeidsmarkt (1) 
Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal (1) 
Haastige spoed is ook in de verkoop zelden goed (4) 
top10
Leidinggevenden hebben geen idee wat personeel bezighoudt
Werkgeluk nog steeds bepaald door dezelfde factoren als 50 jaar geleden
50 procent loopt risico baan te verliezen door intelligente technologie
Hoogopgeleide medewerkers willen blijven leren
Ontwikkeling medewerkers topprioriteit bij Nederlandse bedrijven
Meer werkenden, behalve onder jongeren
Klantervaringen steeds belangrijker voor succesvolle supply chain-strategie
Administratieve, logistieke en sales banen meest populair onder werkzoekenden
Nederlanders verlaten online winkelwagen door te hoge verzendkosten
IT-beslissers zien Artificial Intelligence als silver bullet tegen cybersecurity-uitdagingen
meer top 10