zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Communicatieraamwerk is handige beslisboom bij crisis

15 december 2010 - Ondernemingen kunnen zich met hulp van een crisiscommunicatieraamwerk voorbereiden op het voorkomen van schade als gevolg van een niet-adequate communicatie bij een merkcrisis. Het raamwerk geeft aan wanneer specifieke communicatiestrategieën gebruikt moeten worden om merken te helpen de crisis te doorstaan, en het vertrouwen en merkimago onder consumenten te herstellen.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10